lördag 27 november 2010

NY BIL

Ja samtidigt som jag lämnade min kära Citroén hämtade hämtade jag min nya bil en Opel Astra. Den är lite större än citran och troligen också lite stabilare. Jag har nu kört den i vinterlag upp till Landskrona. Vägarna var hala och moddiga, men bilen gick jättefint. Ett nytt smeknamn får jag hitta på, kanske helt enkelt Astra, jag tar gärna emot förslag!


Min nya bil Opel Astra

Så Ingrid nu är det en blå bil som ni får se upp med.

Per Bilden togs i torsdags och nu har det kommit mycket mer snö. Både du och Christina verkar väldigt ivriga att få prova den, men än så länge behåller jag den för mig själv.

1 kommentar:

  1. Grattis på namnsdagen!
    Jättefin ny bil! Bra att du fått en ännu säkrare bil nu när vintern kommit.
    Jag tycker bilen ska heta Asta. Det är ju nästan som Astra, men ändå ett tjejnamn.
    Njut av snön!

    SvaraRadera